تبلیغات
اموزش کامپیوتر - اینترنت- ترفند - فعال کردن فکس در ویندوز

فعال کردن فکس در ویندوز

 
 ایکس پیاگر در خانه یا محل کارتان دستگاه فکس ندارید تاراحت نباشید چون مایکروسافت این مشکل را حل کرده است.
مایکروسافت امکان اسال و دریافت فکس را در حالت پیش فرض ویندوز غیر فعال قرار داده است, که ما می خواهیم با هم این امکان را فعال کنیم:
ابتدا وارد قسمت Control Panel شوید, سپس در پنجره باز شده به قسمت Printer & Fax بروید. در قسمت چپ در بالای صفحه دو گزنیه را مشاهده می کنید. گزنیه set up faxing را انتخاب نمایید. بعد از انجام این کار صفحه ای به نام Configuring Components باز می شود ( دقت داشته باشید باید سی دی ویندوز در سی دی رام باشد در غیر اینصورت از شما می خواهد سی دی را بزارید)
ویندوز به طور اتوماتیک شروع به کپی کردن فایل های مربوط به فکس می کند...
به این صورت شما یک فکس بر روی کامپیوترتان دارید که به وسیله آن می توانید به هر کجای دنیا که می خواهید فکس ارسال نمایید.

آخرین مطالب
آرشیو مطالب
صفحات جانبی
امکانات جانبی
blogskin

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس

جاوا اسكریپت